Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Microsoft zaleca użycie Google Chrome na problemy z Hotmailem

11-08-2010, 18:34

Gigant z Redmond nie przestaje zaskakiwać, jeśli chodzi o pomysły na rozwiązywanie problemów dotyczących oferowanych przez tę firmę usług.

robot sprzątający

reklama


Niedawno wspominaliśmy w Dzienniku Internautów o wydaniu nowej wersji usługi pocztowej Hotmail, z której korzysta obecnie około 350 milionów użytkowników z całego świata.

>>Czytaj także: Nowy Hotmail już dostępny dla wszystkich

Sonda
Wpadka z Hotmailem zaszkodzi popularności Internet Explorera?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

Jak się okazuje, podczas premiery nie obeszło się bez kłopotów, z którymi Microsoft nie poradził sobie do tej pory. Użytkownicy skarżą się przede wszystkim na problemy z tworzeniem nowych wiadomości, a w skrajnych przypadkach nie mogą się nawet zalogować do swoich kont.

Na forum usługi Microsoft zaleca użytkownikom migrację ze starszych wersji przeglądarek, takich jak Safari 3 czy Firefox 2, gdyż Hotmail oficjalnie wspiera Firefoksa 3, Safari 4, stabilną wersję Chrome na Windowsie, a także oczywiście Internet Explorera.

Choć Microsoft naturalnie zapewnia o nieustannych pracach nad naprawą usługi, jako tymczasowe rozwiązanie problemu wskazuje przeglądarkę od Google'a. "Niektórzy użytkownicy zauważyli, że po przejściu na Google Chrome do wyświetlania Hotmaila, ich konto nie sprawia już żadnych problemów" - zauważa Microsoft.

Z pewnością tego typu informacje nie wpływają pozytywnie na wizerunek Internet Explorera. W tym przypadku dodatkowym ciosem dla Microsoftu jest fakt, że z jego własną usługą najlepiej radzi sobie jeden z jego głównych konkurentów.

>>Czytaj także: Google obsłuży teraz kilka kont jednocześnie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: The Register