Wbrew wcześniejszym oczekiwaniom Microsoft nie zamierza się ograniczać wyłącznie do rynku w Stanach Zjednoczonych, a ze swoimi sklepami detalicznymi wejdzie również do Kanady.
reklama
Jak dowiedział się serwis The Verge, jeszcze w tym roku korporacja z Redmond planuje otworzyć swój pierwszy sklep detaliczny na terenie Kanady. Priorytetowym rynkiem wciąż pozostaną jednak Stany Zjednoczone.
W ciągu dwóch lat Microsoft ma otworzyć ponad 75 kolejnych sklepów detalicznych, gdzie użytkownicy będą mogli swobodnie testować nowe urządzenia oraz oprogramowanie firmy. Nacisk na rozwój tego typu sieci jest coraz większy, a duże tempo narzucają tutaj również konkurenci.
- Producent oprogramowania otworzy nowe sklepy w Palo Alto w Kalifornii, ale także w Austin w Teksasie, a oba będą działały już w kwietniu - poinformował The Verge. Co ciekawe, placówki tego typu mają znajdować się w pobliżu sklepów firmy Apple, które zwykle otwierane są w najchętniej odwiedzanych lokalizacjach.
O zaletach tworzenia własnych sklepów bez wątpienia przekonała się firma Apple, która już wkrótce może otworzyć placówki tego typu również na terenie Indii. Wcześniej z fizycznymi sklepami eksperymentował także koncern Google, który w Wielkiej Brytanii umożliwiał użytkownikom zabawę ze swoimi komputerami przenośnymi, działającymi pod kontrolą systemu Chrome OS.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|