Wbrew pozorom to nie Facebook wyprzedził swojego konkurenta, a po prostu spadła popularność polskiego serwisu społecznościowego - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius za wrzesień 2011 r.
reklama
Z badania Megapanel PBI/Gemius za wrzesień 2011 r. wynika, że Google zyskał prawie pół miliona Real Users w porównaniu z poprzednim badaniem, a dużo mniej, bo tylko 142 tys. RU zdobyła Grupa Onet.pl. Na kolejnych miejscach uplasowały się YouTube (231 tys. RU więcej niż w sierpniu) i Wirtualna Polska - Orange (77 tys.).
Serwis NK w badaniu za sierpień 2011 był niewiele przed Facebookiem, lecz we wrześniu zaliczył spadek popularności (566 tys. RU i zasięg o 3,3 p.p) i to Facebook (11,7 mln RU) znalazł się wśród pięciu najpopularniejszych witryn w Polsce. Na 6. miejscu uplasowała się Gazeta.pl z wynikiem 11,6 mln RU, a na kolejnym NK - 11,6 mln RU. Oprócz wymienionych wcześniej, bardzo duże wzrosty popularności zanotowały serwisy: Wikipedia (2 mln RU), Mozilla (1,7 mln), Polskapresse (485 tys.) oraz Murator (447 tys.).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|