„Odsłony mobilne” oraz „Odsłony zagraniczne” to dwa nowe wskaźniki, które pojawiły się w wynikach Megapanel PBI/Gemius za marzec 2011. W zestawieniu brane są pod uwagę jedynie witryny objęte audytem site-centric.
Do prezentowanych w badaniu odsłon użytkowników dołączone zostały - nieuwzględnione wcześniej - odsłony non-cookie. Wprowadzone zmiany mają być kolejnym krokiem do uzyskania pełnego obrazu internetu mobilnego w Polsce.
- Wobec rosnącej popularności urządzeń przenośnych, coraz ważniejsze staje się określenie, jaki udział w rynku ma w Polsce internet mobilny. Dzięki zastosowaniu w badaniu Megapanel PBI/Gemius omawianych rozwiązań lepiej poznamy preferencje tych internautów, którzy korzystają z sieci przez urządzenia przenośne, stając się tym samym "mobinautami" – komentuje Andrzej Garapich, prezes PBI.
W najnowszym zestawieniu danych za marzec 2011 do ogólnej liczby odsłon dodane zostały odsłony non-cookie z Polski, które pozwolają na uzyskanie pełnej informacji o ruchu w internecie z przeglądarek oraz urządzeń nieakceptujących cookies. Urządzenia te to między innymi: telefony z wyłączoną obsługą cookies, urządzenia GPS, konsole, przeglądarki pracujące w trybie prywatnym.
W marcu pod względem odsłon z urządzeń mobilnych na pierwszym miejscu znalazła się Grupa Onet.pl z wynikiem ponad 52 mln odsłon, co stanowi nieco ponad 1,6% wszystkich odsłon mobilnych tego serwisu. Na drugim miejscu jest Grupa Wirtualna Polska – Orange z wynikiem blisko 13 mln RU (Real Users). Bardzo duży odsetek odsłon mobilnych, bo aż 18,83% (największy w tym zestawieniu) ma 3gplay.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*