Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Media społecznościowe popularniejsze od pornografii

29-06-2011, 13:26

Korzystanie z witryn społecznościowych stało się aktywnością numer jeden w sieci spychając na drugie miejsce pornografię.

Choć Facebookowi również zdarzają się wpadki, rosnąca popularność witryn społecznościowych wydaje się nie do powstrzymania. Na szczęście witryny takie jak ta należąca do Marka Zuckerberga najczęściej mają pozytywny wpływ na ogół społeczeństwa.

>>Czytaj także: Facebook ma ogromny wpływ na resztę internetu

Sonda
Korzystasz z witryn społecznościowych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Według badania stworzonego przez Socialnomics co piąta para poznała się właśnie w sieci. Jednocześnie również za 20 proc. rozwodów obwinia się Facebooka. Co ciekawe, także ponad 69 proc. rodziców jest "znajomymi" swoich dzieci w serwisach społecznościowych.

W serwisach takich jak Twitter nie brakuje celebrytów, a według "Social Media Revolution", Lady Gaga, Justin Bieber oraz Britney Spears mają obecnie więcej "followersów" na Twitterze niż cała populacja Szwecji, Izraela, Grecji, Chile, Korei Północnej oraz Australii.

Media społecznościowe to również duże pieniądze. Przewiduje się, że użytkownicy gier społecznościowych na zakup wirtualnych dóbr w 2013 roku wydadzą ponad 6 miliardów dolarów. Dzięki łatwej możliwości dzielenia się informacjami ze znajomymi Groupon osiągnie sprzedaż na poziomie miliarda dolarów szybciej niż jakakolwiek korporacja w historii.

>>Czytaj także: Facebook walczy ze spamem i przez przypadek blokuje popularne aplikacje

Więcej interesujących informacji znajduje się na poniższym materiale wideo:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:




fot. Freepik