Klienci mBanku sami zdecydują o wyglądzie stron transakcyjnych w serwisie internetowym banku. Aktualnie mogą wybrać jedną z dostępnych szat graficznych, otrzymają też możliwość zaprojektowania własnej wersji. Wprowadzenie nowego layoutu systemu zbiega się z dziesiątą rocznicą powstania banku internetowego mBank.
reklama
Możliwość indywidualnego dopasowania layoutu stron transakcyjnych pojawiła się 6 września. Użytkownicy mogą pozostać przy klasycznej kolorystyce serwisu lub wybrać całkowicie nową szatę graficzną. Zmiana w identyfikacji wizualnej systemu mBanku została przygotowana w ramach obchodów 10. urodzin banku internetowego.
- Personalizacja serwisu będzie dla internautów urozmaiceniem codziennych wizyt w banku. Aktywny klient mBanku loguje się do systemu nawet kilka razy dziennie - mówi Paweł Kucharski, dyrektor mBanku. Świętujemy dziesiąte urodziny i z tej okazji bank realizuje wiele działań związanych z innowacjami funkcjonalnymi i produktowymi. Obok czysto bankowych nowości i wydarzeń organizujemy dla klientów eventy w świecie rzeczywistym i wirtualnym. Wprowadzenie nowego layoutu serwisu to zachęta dla internetowych grafików. Planujemy zaprosić klientów do tworzenia kolejnych propozycji szaty graficznej w ramach urodzinowego konkursu - dodaje Kucharski
Klasyczna (niebiesko-żółta) szata graficzna systemu została poddana modernizacji, której głównym celem było dostosowanie serwisu do nowoczesnych monitorów o wysokiej rozdzielczości. Zmiany zaprojektowane zostały tak, aby były możliwie najmniej inwazyjne dla użytkowników przyzwyczajonych do funkcjonującej obecnie nawigacji i szaty graficznej. W porównaniu do poprzedniej wersji w nowej zmieniono niektóre elementy graficzne, takie jak wypunktowania, czcionki czy kolory tła pod wyświetlanymi danymi.
Największą zmianą jest wprowadzenie zupełnie nowego layoutu z dominującym kolorem białym, stylistyką nawiązującego do stron informacyjnych mBank.pl. Zmiana ta ma być także krokiem w kierunku dostosowania systemu transakcyjnego do wymagań estetycznych klientów. Zmiana oblicza serwisu transakcyjnego odbyła się we współpracy z klientami zasiadającymi w mRadzie, którzy jako pierwsi mieli szanse zobaczyć i ocenić projekt.
Z okazji 10. rocznicy powstania mBank w najbliższych tygodniach zaproponuje swoim klientom konkurs, w którym użytkownicy będą mogli sami zaprojektować kolejną szatę graficzną. O zwycięskim projekcie zadecydują sami klienci. Konkurs zostanie ogłoszony w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*