Uczestnicy Programu Partnerskiego mBanku zyskali możliwość polecenia go innym.
reklama
Wprowadzony właśnie system poleceń pozwala na promowanie Programu Partnerskiego mBanku przez samych uczestników. Za polecanie otrzymają oni w nagrodę równowartość 10% prowizji sprzedażowych pozyskanego Partnera.
mBank zamierza także rozszerzyć ofertę o produkty niebankowe.
Do tej pory do mBank.net.pl przystąpiło już 2000 Partnerów (zarówno osób fizycznych jak i firm), którzy zarejestrowali niemal 3,5 tys. adresów internetowych - poinformowali przedstawiciele firmy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|