mBank uruchamia nową wersję serwisu internetowego przeznaczonego dla urządzeń mobilnych. Do końca 2011 r. serwis ma mieć 200 tys. użytkowników, a na koniec 2012 r. 0,5 mln klientów ma logować się do mBanku przez telefon.
reklama
Logowanie do mobilnego systemu odbywa się podobnie jak do internetowego systemu, czyli na podstawie unikalnego loginu i hasła. Przewagą wersji lajt nad tradycyjnym systemem transakcyjnym ma być jej dopasowanie do możliwości urządzeń mobilnych.
- Już na przełomie lipca i sierpnia zaproponujemy transakcyjną wersję aplikacji na iPhone’a i iPada, a w kolejnych miesiącach udostępnimy aplikację dla klientów korzystających z urządzeń z systemem operacyjnym Android oraz Windows Mobile. Systematycznie będziemy rozwijać również wachlarz funkcji dostępnych w ramach mobilnych rozwiązań mBanku – mówi Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.
Za pośrednictwem mBank lajt można uzyskać dostęp do informacji na temat produktów posiadanych w banku oraz wykonać takie operacje bankowe, jak sprawdzenie stanu konta i jego historii, zrealizowanie przelewu zdefiniowanego, założenie lokaty i spłacenie karty kredytowej. W wersji lajt można uzyskać też informacje na temat posiadanych kart, kredytów i produktów inwestycyjnych, a także doładować telefon.
Według statystyk mBanku do serwisu transakcyjnego z urządzeń mobilnych do tej pory logowało się 100 tys. unikalnych użytkowników posiadających rachunek w mBanku. Bank spodziewa się, że po wprowadzeniu nowego serwisu „lajt” liczba ta będzie jeszcze większa.
- W ostatnim czasie obserwujemy coraz większe zainteresowanie dostępem do banku z komórki, co nie dziwi, biorąc pod uwagę rosnącą liczę sprzedawanych urządzeń mobilnych w Polsce. Dlatego do końca 2011 r. zamierzamy podwoić liczbę osób korzystających z serwisu mBank lajt – tłumaczy Jarosław Mastalerz. Po osiągnięciu w tym roku liczby 200 tys. użytkowników, korzystających z bankowości mobilnej w mBanku, spodziewamy się, że wzrośnie ona w roku 2012 do 0,5 miliona – prognozuje przedstawiciel banku, dodając, że jest to wartość realna, biorąc pod uwagę profil klienta mBanku (głównie mieszkańca dużego miasta, zainteresowanego technologią i chętnie korzystającego z nowości).
Z nowego serwisu mBank lajt klienci mogą korzystać od 15 czerwca br.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|