Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zmieniony layout, rozbudowane konta dla firm oraz najświeższe informacje z branży i oferty pracy są efektami przebudowy serwisu Marketingowiec.pl. Ten internetowy serwis społecznościowo-informacyjny skierowany jest do osób związanych z branżą marketingową, reklamową i PR.

Marketingowiec.pl - strona główna
fot. - Marketingowiec.pl - strona główna
Odwiedzając stronę internetową Marketingowiec.pl użytkownik może korzystać z czterech głównych działów: Firmy, Społeczność, Praca i Rozwój oraz Z branży. Przechodząc pomiędzy poszczególnymi zakładkami, uzyskujemy dostęp do katalogu firm branżowych, istnieje możliwość nawiązania nowych kontaktów, zapoznania się z ofertami pracy i aktualnościami ze świata marketingu.

Z drugiej strony, dzięki rozbudowanym opcjom konta firmowego, właściciele firm mogą ze swoją ofertą docierać bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za działania marketingowe w swoim miejscu pracy.

Do dyspozycji firm są cztery rodzaje kont: Darmowe, Start, Biznes i Multibiznes. Po zarejestrowaniu się firma uzyskuje możliwość zarządzania swoim profilem. Poza standardową wizytówką, zawierającą dane kontaktowe, logo i opis działalności, konto daje również szansę prezentacji konkretnej oferty firmy wraz ze zdjęciami, katalogami i cennikami.

Ponadto firma może kształtować wizerunek poprzez zamieszczanie prezentacji wideo oraz publikowanie aktualności. Przydatne mogą okazać się również możliwość zarządzania słowami kluczowymi decydującymi o pozycji firmy w wyszukiwarce Google i w katalogu firm oraz statystyki odwiedzin profilu.

Na czerwiec planowana jest dalsza rozbudowa serwisu w kierunku części społecznościowej, zaś obok ofert pracy mają znaleźć się również informacje o szkoleniach oraz studiach podyplomowych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Marketingowiec.pl