Stała się pierwszym artystą, który przekroczył tę granicę. Nic nie zapowiada spowolnienia trendu. Chyba że jej serwis społecznościowy osiągnie równie wielki sukces.
reklama
Stefani Joanne Angelina Germanotta, znana bardziej jako Lady GaGa, swoją aktywnością w różnych serwisach społecznościowych, przyciąga uwagę rzeszy internautów. Jako pierwszej celebrytce udało jej się przekroczyć liczbę 20 milionów osób śledzących ją na Twitterze. Wyprzedziła tym samym Justina Biebera (18,0 mln), Katy Perry (15,7 mln) oraz Shakirę (14,5 mln) - podaje BBC News.
Serwis mikroblogowy to jednak tylko jedno z miejsc, w których Lady GaGa się udziela. Oprócz tego obecna jest na Facebooku, gdzie ma blisko 49 mln fanów, a także na Google+, gdzie jest w kręgu ponad 800 tys. osób. Piosenkarka twierdzi przy tym, że - w przeciwieństwie do większości jej podobnych - sama aktualizuje swoje profile. Ile w tym prawdy, trudno powiedzieć.
Dzięki szerokiej promocji w serwisach społecznościowych ostatni album GaGi - Born This Way - sprzedał się w liczbie 8 milionów egzemplarzy. Nie brak głosów, że GaGa wyznacza obecnie standard tego, jak powinno się prowadzić akcje marketingowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych - jest aktywna, udziela się, reaguje na to, co piszą jej fani. Większość innych artystów, a także firm po prostu czyta, co się pisze na ich profilach.
Piosenkarka pracuje także nad własnym serwisem - Little Monsters. Pierwsi fani dostali już zaproszenia do testowania.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*