Elektronika użytkowa, multimedia, AGD, filmy oraz gry będą pojawiały się w uruchomionym dziś sklepie internetowym firmy IDG Poland. Liczba produktów w ofercie będzie zawsze ograniczona i będą one dostępne w sprzedaży tylko przez pewien czas lub do wyczerpania zapasów. Projekt e-commerce uruchomiony przez IDG ma wyróżniać się wiarygodną, dokładną informacją o produktach.
reklama
16 września 2009 roku IDG Poland S.A. uruchomił zapowiadany kilka tygodni temu serwis e-commerce - Kupuj.pl. W ofercie na starcie znalazły się 3 produkty, które będzie można zakupić tylko przez ograniczony czas. Oferty będą dodawane kilka razy w tygodniu, a ich ważność wyniesie maksimum tydzień.
Przedstawiciele IDG zapewniają, że Kupuj.pl będzie z czasem wzbogacany o kolejne moduły usprawniające zakupy, w tym zakupy grupowe, gdzie cena spada wraz z liczbą osób chętnych do zakupu konkretnego produktu. Ponadto będzie można robić rezerwacje na zapowiadane "premierowe produkty".
Serwis ma zostać wzbogacony także o moduły społecznościowe, które mają ułatwić kontakt pomiędzy użytkownikami i serwisem Kupuj.pl. Rozwiązanie wzorowane jest na w00t.com, któremu udało się zbudować wokół serwisu dużą społeczność, mimo że sprzedawane tam są bardzo różne produkty, trafiające w odmienne gusta i potrzeby.
IDG Poland chce przyciągnąć polskich internautów do serwisu, obiecując niskie ceny, szybką wysyłkę oraz wiarygodne, dokładne informacje o sprzedawanych produktach.
- Chcemy oferować jak najniższe ceny oraz szybką wysyłkę. Dla osób komentujących nasze oferty wprowadziliśmy reputację, która będzie umożliwiała udział w specjalnych ofertach dostępnych tylko dla tych, których reputacja będzie najwyższa. Nasz projekt dopiero startuje, pełna funkcjonalność będzie dostępna do końca roku lub w pierwszym kwartale 2011 - mówi Dariusz Sokołowski, Online Business Development Director.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|