Sprzedajesz, ale chcesz więcej? A może kupujesz i chcesz wiedzieć, jak to wygląda od środka? Przyjdź na Targi eHandlu i zobacz największe marki w Polsce prezentujące swoje osiągnięcia z dziedziny handlu oraz usług w internecie.
reklama
Targi eHandlu to wyjątkowe wydarzenie przynajmniej z kilku powodów. Tutaj wystawcy nie barykadują się na swoich stoiskach. Każdy ma równe szanse, aby zaprezentować swoje osiągnięcia. Rywalizacja przesuwa się w inną stronę, tę najmilszą dla klientów, a mianowicie promocje. Zniżki, rabaty, darmowe dni testowe - te i wiele innych rzeczy są już przygotowane i tylko czekają na odwiedzających (targiehandlu.pl/offer)
Z drugiej strony Targi to nie tylko oferty specjalne. Jeśli potrzebujesz rzetelnej wiedzy, to znajdziesz jej naprawdę sporo. Prezentacje branżowe, pozwolą przejść z poziomu "gdzie miałem kliknąć?" do "mogliby zrobić ten przycisk ładniejszy". Sotrender, PayU, Gruper, Ceneo, Nokaut - nawet jeśli Twoja przygoda ze sprzedażą w internecie trwa krótko, z pewnością znasz te marki. Poznasz je jeszcze bliżej na Targach eHandlu, a dzięki Strefie Startupów zobaczysz, jak można przekuć dobry pomysł w dochodowy biznes.
1200 zwiedzających, 400 litrów kawy i 43200 sekund networkingu - to wszystko już w najbliższą środę (24.10) na Targach eHandlu w Hali Stulecia we Wrocławiu. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, weź ze sobą spory zapas wizytówek, bo podczas ostatniej edycji wymieniono ich około 18000. A jeśli lubisz "social chitchat" przygotuj się na setki uścisków dłoni.
Możesz odwiedzić Targi zupełnie za darmo. Wystarczy zarejestrować się na stronie targiehandlu.pl/visitor. Przy okazji możesz otrzymać torbę z limitowanej serii przygotowaną specjalnie dla Ciebie przez Zucha. Do zobaczenia w Hali Stulecia.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*