Kultura promuje się na Facebooku

Dziennik.pl 15-02-2011, 15:17

Internet i portale społecznościowe bardzo chętnie wykorzystywane są do promocji postaci i wydarzeń kulturalnych. Twórcą wyjątkowo aktywnie promowanym w sieci w minionym roku był Fryderyk Chopin. W tym roku będzie to prawdopodobnie Czesław Miłosz.

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Internet, a przede wszystkim portal społecznościowy Facebook, to narzędzie coraz częściej wykorzystywane w akcjach promujących polską kulturę. Niezwykle ważny jest dla organizatorów krakowskich obchodów Roku Czesława Miłosza w 2011 r. Będą one przebiegać pod hasłem "Miłosz wyzwolony".

- Chcemy wyzwolić Czesława Miłosza z postrzegania go jako człowieka z brązu, wielkiego noblisty. Chcemy go wyzwolić dla młodych, stąd pomysł na niestandardowe działania w internecie. Jedną z akcji zatytułowaliśmy "Nosiciele poezji". Będzie ona polegała na tym, że wyprodukowane zostaną podkoszulki z fragmentami utworów Miłosza. Zadaniem właścicieli koszulek - "nosicieli poezji" - będzie odnalezienie dalszego ciągu tekstu - mówi dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego Izabela Helbin.

"Nosiciele poezji" będą się kontaktować na Facebooku, a w finale spotkają się już w realnym świecie podczas flash mobu na krakowskim Rynku.

Więcej szczegółów w serwisie Dziennik.pl w artykule pt. Kultura promuje się na Facebooku

PAP

dziennik.pl



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać














  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.