Jeszcze kilka lat temu nikt nie myślał o bankowości w telefonie komórkowym. Dzisiaj to już norma, a klienci detaliczni jednego z polskich banków mogą - dla przykładu - otworzyć konto w aplikacji mobilnej dzięki zwykłemu selfie.
reklama
Bank Pekao udoskonala swoją aplikację mobilną. Nowi klienci tego banku mogą korzystać z istotnych innowacji już przy zakładaniu rachunku. Do utworzenia nowego konta wystarczy smartfon. Wniosek o utworzenie konta wypełniamy w aplikacji, a weryfikacja tożsamości zostaje przeprowadzona za pomocą selfie i dowodu osobistego – w pełni online.
Bank wprowadził również wypłaty zbliżeniowe w bankomatach za pomocą PeoPay. Wystarczy zbliżyć telefon do bankomatu, aby wypłacić gotówkę. Dodatkowo użytkownicy bankowości mobilnej tego banku nie muszą przepisywać kodu otrzymanego SMS-em, aby zatwierdzić transakcje w bankowości internetowej. Od teraz autoryzacja jest dokonywana bezpośrednio w aplikacji bankowości mobilnej. Nieco wcześniej Pekao wprowadził autoryzację transakcji do 200 zł za pomocą odcisku palca.
Kolejne ułatwienie czeka także użytkowników systemu BLIK. Klienci tego banku mogą już realizować płatności powtarzalne BLIK. Usługa ta pozwala szybciej zrealizować comiesięczne płatności – rachunek za telefon, prąd czy inne stałe opłaty.
Źródło: Bank Pekao S.A.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|