27 września w Warszawie spotkają się liderzy i eksperci obszaru performance i afiliacji na rynkach CEE. Wśród prelegentów i partnerów konferencji znajdą się przedstawiciele firm nie tylko z Polski, ale także z innych rynków centralnej i wschodniej Europy. Konferencję zwieńczy gala konkursu Performance Marketing Diamonds.
reklama
Uczestnicy konferencji Performance Day CEE będą mieli okazję wysłuchać prelekcji z takich obszarów, jak: Artificial Intelligence, customer journey, atrybucja, zaawansowana reklama w social mediach, machine learning, analiza danych. Poznają także trendy z obszaru performance na 2019 rok i wysłuchają kilku inspirujących case study, między innymi Answear.com.
Oprócz zdobywania wiedzy o najnowszych trendach i technologiach organizatorzy stawiają na networking i globalną wymianę doświadczeń. Dlatego też - dla około 250 uczestników - przygotowanych zostanie kilka stref: business area ze spokojną przestrzenią do rozmów i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów, networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business date, 2 chill zones dla dyskusji w luźniejszej atmosferze oraz strefa expo dla firm prezentujących swoje produkty oraz usługi.
Wydarzenie skierowane jest do osób odpowiadających za obszar performance i afiliacji w branży e-commerce oraz odpowiadających w firmach z marketing i digital lub wdrażanie nowych technologii.
Po zakończeniu konferencji, odbędzie się gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds. To pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji. Start zgłoszeń planowany jest na pierwszą połowę czerwca. Więcej informacji na stronie wydarzenia.
Źródło: E-Izba
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|