Nowy operator tu biedronka wszedł na rynek. "Spożywczy" MVNO może pochwalić się dużą sięcią dystrybucji starterów, kampanią billboardową w całym kraju oraz teoretycznie niską stawką za połączenia: 33 gr/min. Teoretycznie, bo w ofercie jest kilka "haczyków".
reklama
Na początek - promocja
Reklamowana jest stawka "33 grosze za minutę do wszystkich", ale może wydawać się, iż przedstawiona oferta wprowadza w błąd. Dziennik Internautów zauważył, że jest to stawka promocyjna obowiązująca do 30 czerwca 2009 roku. Standardowa stawka sieci to 45 groszy za minutę. To samo dotyczy doładowań, które po zakończeniu promocji będą kosztować 4,5 zł, 9 zł oraz 25 zł. Naturalnie może okazać się, że promocja zostanie wydłużona lub zastąpiona przez inną. Należy również zaznaczyć fakt, że (co naturalne) stawka za połączenia do Play jest wyższa, bowiem wynosi 68 groszy za minutę.
"Haczyk" w doładowaniach i nie tylko
Tutaj znajduje się też pierwszy "haczyk" oferty operatora. Przy doładowaniu za 22,5 zł użytkownika może zmylić fakt, że połączenia wychodzące są ważne przez 90 dni. Zgodnie z regulaminem po przejściu na tzw. "Okres bierny" (który w przypadku każdego doładowania trwa 30 dni) niewykorzystane środki z konta zostają anulowane.
Kolejną "bolączką" operatora jest fakt, iż tu biedronka oferuje naliczanie 15-sekundowe (wydawałoby się, że dziś standardem jest naliczanie jednosekundowe), informując o tym tylko w regulaminie usługi. Użytkownicy, którzy zdecydują się na przeniesienie swojego numeru do sieci Biedronki lub na zakup startera, a nie przeczytają dokładnie regulaminu, mogą czuć się zawiedzeni lub nawet oszukani.
Dobra dystrybucja, silna marka
Z kolei dużym plusem dla nowego operatora jest bardzo duża liczba punktów sprzedaży - obecnie w kraju zlokalizowanych jest ponad 1350 sklepów zarówno w dużych, jak i małych miejscowościach.
Należy zauważyć, że Biedronka to również silna marka. W rankingu najcenniejszych polskich marek Rzeczpospolitej w roku 2008 Biedronka została najcenniejszą polską marką pośród sieci handlowych w kategorii "Handel i Usługi" oraz zajęła pierwsze w kategorii "Najczęściej wybierane marki". Biedronka okazała się być również dwunastą najbardziej wartościową marką na polskim rynku według kwalifikacji ogólnej.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*