Agora, Onet, O2 - wielcy polskiego internetu - pozazdrościli sukcesu Grouponowi i chcą z nim konkurować.
Duże grupy mediowe nie będą dłużej ignorować rosnącego szybko rynku grupowych zakupów w internecie. W serwisach oferujących nawet 70-proc. rabaty na usługi fryzjerskie, masaż czy kolacje w restauracjach kupuje ponad 4 mln internautów, a rynek zdominowany jest przez dwa serwisy: Groupon i Gruper. Nowi gracze chcą odebrać im rynek.
Uruchomienie swojego serwisu zakupów grupowych Ruszaj.pl w przyszłym tygodniu zapowiedziała Grupa O2, piąty co do wielkości portal w internecie. Na początek pojawią się w nim oferty z Warszawy, a potem z kolejnych miast. Michał Brański, członek zarządu O2, zapowiada, że serwis wyróżniać mają metody sprzedaży oraz marka Ruszaj.pl.
Decyzję o wejściu w ten segment e-commerce podjęła też Agora, która w najbliższym czasie zacznie walkę o rynek z serwisem HappyDay.pl. Strona już działa i można na niej wpisywać swój adres e-mail, by potem otrzymywać oferty. Spółka nie ujawnia na razie szczegółów.
– Analizujemy sytuację i uważnie przyglądamy się możliwościom wejścia w segmenty rynku, które mają perspektywy, ale na razie nie mamy nic do ogłoszenia – mówi Piotr Niemczycki, prezes Agory.
Zainteresowanie rynkiem zakupów grupowych wyraża też Onet.pl, największy portal w internecie. Łukasz Wejchert, prezes spółki, zapowiedział, że może wejść w ten segment z własnym projektem lub po przejęciu któregoś z istniejących na rynku.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Kolejne firmy chcą walczyć o rynek grupowych zakupów w sieci
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|