Tłumy, sześciu prelegentów i 50 pizz. Tak w skrócie można opisać kielecki barcamp KielceCom, który 18 maja odbył się po raz drugi w pubie Woor.
O tym, co jest ważne przy prowadzeniu firmy, czym jest model biznesowy przy startupach oraz na co zwracają uwagę inwestorzy mówił Michał Romanowski ze SpeedUP Group, partner imprezy.
Po sześciu intensywnych prezentacjach część nieoficjalną rozpoczął pokaz mody studentów Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pokaz inspirowany pop-artem i op-artem spodobał się przede wszystkim paniom, które tłumnie przyszły na spotkanie. Panowie byli pod wrażeniem urody i figur kielczanek.
Następna edycja KielceCom już we wrześniu. Na profilu imprezy na http://www.facebook.com/kielcecom dostępnych jest więcej zdjęć, kolejne niebawem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*