Spotkanie rozpoczęło wystąpienie Pawła Surgiela z www.city3D.pl, który opowiedział o trudnościach, jakie napotkał, kiedy zaczynał zakładać działalność gospodarczą, oraz o nowatorskim pomyśle, który sprawił, że w tym momencie dysponuje prototypem stołu interaktywnego. Prezentacja Artura Szulera z TravelTECH.pl kierowana była przede wszystkim do tych, którzy szukają sposobu na oszczędność czasu głównie w biurach podróży, ale nie tylko.
Paulina Surowiec z Agencji Reklamowej Studio-Gestgraf – jedyna kobieta występująca na tym spotkaniu – w żywiołowy sposób zaprezentowała, czym jest aroma marketing i jak można wykorzystać nasze zmysły, by zwiększyć sprzedaż czy ilość osób chodzących do kina.
O tym, co jest ważne przy prowadzeniu firmy, czym jest model biznesowy przy startupach oraz na co zwracają uwagę inwestorzy mówił Michał Romanowski ze SpeedUP Group, partner imprezy.
Dużym zainteresowaniem cieszyło się wystąpienie Piotra Koniecznego. Jego prezentacja o atakach na polskie serwisy internetowe sprawiła, że na sali, gdzie było już dość ciasno i osoby, dla których na tyłach nie starczyło miejsc siedzących, chwilami rozmawiały, zrobiło się cicho. Ciszę przerywały tylko wyrazy zaskoczenia i niedowierzania.
Ostatni z prelegentów, Piotr Kocjan z www.evanea.pl, podzielił się z uczestnikami KielceCom swoimi spostrzeżeniami i uwagami o tym, jak się prowadzi startup przez rok. Opowiedział, co jego zdaniem powinien każdy startupowiec wiedzieć.
Po sześciu intensywnych prezentacjach część nieoficjalną rozpoczął pokaz mody studentów Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pokaz inspirowany pop-artem i op-artem spodobał się przede wszystkim paniom, które tłumnie przyszły na spotkanie. Panowie byli pod wrażeniem urody i figur kielczanek.
Na koniec, dzięki SpeedUp Group, blisko 130 osób mogło do syta najeść się pizzą. Zainteresowani korzystali z okazji i poznawali funkcjonalności stołu interaktywnego przygotowanego przez city3D w praktyce.
Następna edycja KielceCom już we wrześniu. Na profilu imprezy na http://www.facebook.com/kielcecom dostępnych jest więcej zdjęć, kolejne niebawem.