Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tłumy, sześciu prelegentów i 50 pizz. Tak w skrócie można opisać kielecki barcamp KielceCom, który 18 maja odbył się po raz drugi w pubie Woor.

Stół interaktywny city3D
fot. KielceCom - Stół interaktywny city3D
Spotkanie rozpoczęło wystąpienie Pawła Surgiela z www.city3D.pl, który opowiedział o trudnościach, jakie napotkał, kiedy zaczynał zakładać działalność gospodarczą, oraz o nowatorskim pomyśle, który sprawił, że w tym momencie dysponuje prototypem stołu interaktywnego. Prezentacja Artura Szulera z TravelTECH.pl kierowana była przede wszystkim do tych, którzy szukają sposobu na oszczędność czasu głównie w biurach podróży, ale nie tylko.

Paulina Surowiec
fot. KielceCom - Paulina Surowiec
Paulina Surowiec z Agencji Reklamowej Studio-Gestgraf – jedyna kobieta występująca na tym spotkaniu – w żywiołowy sposób zaprezentowała, czym jest aroma marketing i jak można wykorzystać nasze zmysły, by zwiększyć sprzedaż czy ilość osób chodzących do kina.

O tym, co jest ważne przy prowadzeniu firmy, czym jest model biznesowy przy startupach oraz na co zwracają uwagę inwestorzy mówił Michał Romanowski ze SpeedUP Group, partner imprezy.

Piotr Konieczny
fot. KielceCom - Piotr Konieczny
Dużym zainteresowaniem cieszyło się wystąpienie Piotra Koniecznego. Jego prezentacja o atakach na polskie serwisy internetowe sprawiła, że na sali, gdzie było już dość ciasno i osoby, dla których na tyłach nie starczyło miejsc siedzących, chwilami rozmawiały, zrobiło się cicho. Ciszę przerywały tylko wyrazy zaskoczenia i niedowierzania.

Piotr Kocjan
fot. KielceCom - Piotr Kocjan
Ostatni z prelegentów, Piotr Kocjan z www.evanea.pl, podzielił się z uczestnikami KielceCom swoimi spostrzeżeniami i uwagami o tym, jak się prowadzi startup przez rok. Opowiedział, co jego zdaniem powinien każdy startupowiec wiedzieć.

Po sześciu intensywnych prezentacjach część nieoficjalną rozpoczął pokaz mody studentów Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pokaz inspirowany pop-artem i op-artem spodobał się przede wszystkim paniom, które tłumnie przyszły na spotkanie. Panowie byli pod wrażeniem urody i figur kielczanek.

Uczestnicy KielceCom
fot. KielceCom - Uczestnicy KielceCom
Na koniec, dzięki SpeedUp Group, blisko 130 osób mogło do syta najeść się pizzą. Zainteresowani korzystali z okazji i poznawali funkcjonalności stołu interaktywnego przygotowanego przez city3D w praktyce.

Następna edycja KielceCom już we wrześniu. Na profilu imprezy na http://www.facebook.com/kielcecom dostępnych jest więcej zdjęć, kolejne niebawem.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING


Tematy pokrewne:  

tag spotkaniatag patronat DItag KielceComtag Kielce