Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zapewne nieprędko. Google nie ma bowiem obowiązku informowania o tym inwestorów. Ponownie jednak publicznie zapewniono, że serwis bliski jest osiągnięcia rentowności.

Naciski na Google, by ujawniła sytuację finansową serwisu YouTube, nie ustają. Tymczasem firma milczy. Rynek posiłkuje się jedynie spekulacjami oraz obliczeniami analityków. Niektórzy przewidują, że tegoroczne przychody najpopularniejszej platformy do dzielenia się filmami mogą wynieść blisko miliard dolarów. To i tak mówiłoby niewiele o zyskowności, gdyż nieznane są koszty bieżącej działalności.

>> Czytaj także: Life in a Day - innowacyjny projekt YouTube rusza już w sobotę

Sonda
Planujesz oglądać pełnometrażowe filmy w YouTube?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

Kilkukrotnie zapewniano już w mediach, że YouTube bliski jest osiągnięcia poziomu rentowności - szczegółów jednak brak. All Things Digital podaje, że Eric Schmidt, dyrektor generalny Google, po raz kolejny poinformował, że serwis jest już bardzo blisko osiągnięcia zysku.

Koszty utrzymania YouTube są zapewne wysokie - do obsłużenia jest coraz więcej coraz lepszej jakości filmów od rosnącej rzeszy użytkowników. Wyświetlane reklamy zdają się nie zapewniać wystarczających przychodów. Wypożyczalnia filmów i seriali, uruchomiona w kwietniu br., to jeden z pomysłów, jak zwiększyć i zdywersyfikować ich źródła.

>> Czytaj więcej: Tu abonament, tam wypożyczalnia...


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *