Dziennikarze i PR-owcy - dwa ściśle współpracujące zawody. Jak wygląda ich współpraca? Co można poprawić? Co ulepszyć? Z czego zrezygnować? Odpowiedzi na te pytania będą starali się znaleźć uczestnicy spotkania Poznań PR.
reklama
Poznań PR to inicjatywa mająca na celu integrację poznańskiego środowiska osób zajmujących się szeroko pojęta komunikacją. Organizatorem spotkań są Łukasz Grzechnik, Błażej Grzechnik i Piotr Baranowski z agencji marketingu niestandardowego Płodni.com oraz Monika Jerzakowska z agencji gender marketingu Sammakko.
Spotkanie odbędzie się w Pubie Someplace Else, przy Hotelu Sheraton, w Poznaniu. Poruszy ono tematy związane ze wzajemną współpracą dziennikarzy oraz środowiska PR. Na spotkaniu można oczekiwać rozmów o tym, jak wygląda wzajemna współpraca tych dwóch środowisk i co można zmienić, aby była jeszcze lepsza.
Wśród dziennikarzy znajdą się między innymi przedstawiciele takich mediów, jak Głos Wielkopolski, TVN, PAP oraz Radio Merkury. W gronie reprezentującym środowisko Public Relations znajdą się m.in. Maria Piechocka (TP S.A.), Iwona Gajdzińska (MPK) oraz Łukasz Goździor (Biuro Promocji Miasta).
Goście odpowiedzą również na pytania zadane przez uczestników spotkania. Propozycje pytań można przesyłać na adres: blazej.grzechnik@plodni.com.
Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie Poznan PR
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*