Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jeszcze więcej SHOW! Social Media Show w STARTERZE

PATRONAT MEDIALNY 11-02-2015, 10:09

Jeszcze w piątek, 27 lutego br., można wziąć udział w Social Media Show. Organizator przedsięwzięcia, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, przygotował nie tylko dodatkowy dzień atrakcji dla wszystkich, którzy nie zdążyli zapisać się na konferencję. Powiększyła się także liczba ekspertów, którzy wystąpią podczas tegorocznej edycji.

– W ciągu zaledwie dwóch dni rozeszły się bilety na tegoroczny Social Media Show w STARTERZE – informuje Agnieszka Meller, koordynatorka wydarzenia. – W związku z tak dużym zainteresowaniem, zdecydowaliśmy się na wzbogacenie atrakcji i zaproszenie jeszcze większej liczby prelegentów, a także na przedłużenie całego wydarzenia. Chcemy tym samym dać możliwość udziału w evencie wszystkim tym, którzy wcześniej nie zdążyli się zarejestrować. Radzimy się jednak pośpieszyć. Zapisy na ostatni dzień Social Media Show zostały już uruchomione! social media show

Social Media Show rozpocznie się od porannej dawki inspiracji, czyli spotkania Creative Morning, podczas którego wystąpi guru social mediów Michał Górecki. Wtorek poświęcony zostanie zagadnieniom związanym z komunikacją, a wśród gości pojawią się: Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej, która – bazując na psychologii komunikacji – opowie o rosnącym wpływie mediów społecznościowych na nasze porozumiewanie się; Kamil Mirowski (Mr. Social), który poruszy zagadnienia zmian zachodzących w Customer Care i adaptacji firm. Dodatkowo tego dnia wystąpi również Katarzyna Zadworny z K2 Social, która pokaże za i przeciw dla wykorzystywania „social influencerów” w komunikacji marki.

Środa minie pod znakiem nie tylko nowych, ale i tradycyjnych mediów. O swoich doświadczeniach w temacie łączenia dwóch światów opowiedzą Mariusz Pełechaty z Lemon Sky JWT oraz Andrzej Jaszczyszyn, odpowiedzialny za Social Media Radia ESKA. Cegiełkę dołoży Aleksander Szulc z DOZO Media, który weźmie na tapetę You Tube jako kolejny kanał komunikacji również mediów tradycyjnych. W czwartek, oprócz zapowiadanych wcześniej mistrzów branży, Pawła Lipca oraz Pawła Bieleckiego, swój udział w wydarzeniu zapowiedziała również specjalistka od sytuacji kryzysowych w social mediach Monika Czaplicka. Dodatkowo tego dnia Bartosz Baziński, współtwórca narzędzia SentiOne, opowie o czekających nas w tym roku trendach dotyczących analizy i monitorowania kanałów społecznościowych. social media show osoby

Równie ciekawie zapowiada się kolejny dzień konferencji - Social Media EDU Inspiracje.

– Pozwalamy sobie na stopniowanie niespodzianek, dlatego nie zdradzamy jeszcze wszystkich szczegółów dotyczących piątkowego wydarzenia. Możemy jednak zdradzić, że tego dnia planowana jest debata przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców – zarówno dla tych związanych z branżą social media, jak i dla edukatorów, nauczycieli, ludzi biznesu zajmujących się edukacją formalną, co ma związek z prowadzonym w STARTERZE cyklem spotkań pod nazwą EDU Inspiracje – mówi Kinga Kuczyńska, koordynatorka projektu EDU Inspiracje. – Podczas panelu dyskusyjnego przyjrzymy się Generacji Z, przyszłym klientom, odbiorcom i twórcom social mediów. Zastanowimy się, jaką rolę odgrywają w życiu młodych ludzi media społecznościowe i jakie konsekwencje ma to dla nas, dorosłych: pedagogów, rodziców czy marketingowców. Zapraszamy!

Rejestracja na piątkowe wydarzenie odbywa się za pośrednictwem strony: sms.inkubatorstarter.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

social media show agenda

Social Media Show (23-27.02.2015) to odbywające się podczas światowego Social Media Week jedno z najciekawszych wydarzeń poświęconych branży social media. Organizatorem przedsięwzięcia jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli:

social media show patroni


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *