Coca-Cola po raz pierwszy w historii wypadła z pierwszej dziesiątki.
reklama
Wartość marki jest abstrakcyjna i liczy się ją, wykorzystując opatentowane formuły stworzone przez kilka firm. W założeniu ma oddawać cenę, jaką musiałaby zapłacić korporacja, która chciałaby skorzystać z danej marki.
Pierwsze miejsce bez większego zaskoczenia zajęło Google, które intensywnie rozwija już nie tylko wyszukiwarkę, ale także swoje systemy operacyjne. Wartość tej marki wzrosła z 36,2 mld dolarów w roku 2010 do 44,3 mld w obecnym.
Tuż za wyszukiwarkowym gigantem znalazł się Microsoft, którego wartość marki rok do roku wzrosła z 33,6 mld do 42,8 mld. To bardzo dobry wynik, który można przypisywać między innymi sukcesom wyszukiwarki Bing.
Trzecie miejsce zajął Wal-Mart, który spadł z pierwszej pozycji. Wycena marki amerykańskiej sieci supermarketów spadła z 41,3 mld do 36,2 mld rok do roku. Pomimo to właściciele korporacji właśnie przywiązaniu klientów przypisują ogromny sukces swoich sklepów.
Na kolejnych miejscach znajdziemy zyskujące IBM, Vodafone, Bank of America, GE, Apple, Wells Fargo oraz AT&T.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|