Przesuwanie przez Facebooka granicy prywatności nie odpowiada wielu internautom. Na szczęście można choć częściowo bronić się przed coraz chętniejszym wykorzystywaniem naszych prywatnych danych.
reklama
Jak wspominaliśmy niedawno, zainteresowanie Facebookiem jest tak duże, że każdego dnia witryna banuje 20 tysięcy kont użytkowników poniżej 13 roku życia, którzy według regulaminu nie powinni korzystać z witryny.
Z drugiej strony, najwięcej zarzutów kierowanych pod adresem serwisu Marka Zuckerberga dotyczy wykorzystywania prywatnych danych, również w reklamach wewnątrz Facebooka. Choć władze witryny podkreślają, że nie ma mowy o sprzedawaniu prywatnych danych internautów reklamodawcom, ogłoszenia opatrzone naszym imieniem i nazwiskiem są już właściwie codziennością.
Jeśli nie chcemy, by naszym znajomym wyświetlano informację na temat produktów, które lubimy (jeśli reklamodawca wykupi taki typ kreacji), w ustawieniach serwisu możemy to łatwo wyłączyć.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|