Groupon Polska zaprasza studentów i absolwentów kierunków ekonomicznych i marketingowych na Groupon Day zorganizowany wspólnie z działającym przy SGH Studenckim Naukowym Kołem Marketingu.
reklama
18 listopada w Auli Spadochronowej Szkoły Głównej Handlowej szefowie i pracownicy Groupon Polska – podczas wykładów, szkoleń oraz dyskusji – opowiedzą, jak genialny pomysł może przekształcić się w realny biznes.
11:40 – Sala A9 SGH – Jak przeprowadzić udane negocjacje? Warsztat kreowania własnego stylu negocjacyjnego.
13:30 – Sala 112G SGH – 1:0 dla Ciebie! Jak pokonać innych kandydatów w rywalizacji o najlepsze stanowisko.
15:20 – Sala 112G SGH – Poznaj model biznesowy Gruopona od środka na przykładzie najciekawszych projektów. Case Study: Przelot GROUPowy.
17:00 – Aula VI SGH – Dyskusja panelowa z szefami polskiego oddziału Groupona połączona z losowaniem i wręczeniem nagród uczestnikom spotkania.
Zapisy na szkolenia odbywają się pod adresem: groupon.home.pl/jobs/groupon-day.php
Formuła Groupon Day jest inspirowana prawdziwą historią. W marcu 2010 roku na berlińskim lotnisku doszło do spotkania trzech młodych absolwentów SGH, pracujących nad własnym startupem CrocoDeal, menedżera z doświadczeniem w serwisie eBay oraz szefów europejskiego inkubatora Rocket Internet, zarządzających jednocześnie siecią CityDeal. W ciągu zaledwie 30 minut oceniono potencjał biznesowy projektu i całego zespołu, ustalono warunki współpracy oraz przekształcono projekt CrocoDeal w polski oddział CityDeal. Kilka tygodni później CityDeal został wykupiony przez Groupona.
Sam Groupon zadebiutował na rynku zakupów grupowych w listopadzie 2008 roku. Dziś jest obecny w 48 krajach na 5 kontynentach, zaś na okładce wydania z sierpnia 2010 roku amerykański Forbes określił go najszybciej rozwijającą się firmą internetową wszech czasów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*