Już 15 czerwca 2010 odbędzie się globalny GS1 MobileCom Day - wydarzenie, w którym równocześnie weźmie udział 40 krajów z całego świata. Swoją wiedzą podzielą się prelegenci z firm: Kraft, L’Oreal, Ogilvy, Deloitte oraz IBM, którzy w ramach grupy GS1 Mobile Commerce pracują nad tworzeniem globalnych standardów.
W ramach MobileCom Day odbędą się otwarte internetowe seminaria (webinars), które pozwolą na bliższe zapoznanie się z nowymi trendami konsumenckimi. Mobile Commerce to nowe narzędzie w rękach konsumentów, umożliwiające im dostęp do szeregu informacji o produktach w każdym miejscu i w każdym czasie. Dzięki temu konsumenci mogą odnaleźć produkty, które w najwyższym stopniu spełniają ich oczekiwania.
Ponad 4 miliardy ludzi na świecie – połowa mieszkańców naszej planety - posiada telefony komórkowe. Obecnie coraz więcej użytkowników korzysta z podłączonych do internetu smartfonów, bardzo często przypominających małe komputery. Urządzenia te oferują wyjątkowe możliwości i mogą m.in.: wspomagać tworzenie i przechowywanie list zakupów, skanować kody kreskowe i dostarczać dane do porównywania właściwości produktów oraz umożliwiać dostęp do powiązanych z produktami kuponów rabatowych i promocji.
Głównym założeniem GS1 Mobile Commerce jest zapewnienie konsumentom dostępu do wiarygodnych danych o produktach pozyskiwanych za pomocą telefonów komórkowych. Od prawie trzech lat działająca w ramach organizacji GS1 grupa robocza GS1 MobileCom złożona z przedstawicieli firm, dużych sieci handlowych, operatorów telefonii komórkowej i developerów aplikacji mobilnych pracuje nad tworzeniem globalnych standardów umożliwiających uruchomienie nowych zastosowań kodów kreskowych.
Funkcjonująca na rynku coraz większa liczba aplikacji mobilnych umożliwia bezproblemowe odczytywanie i przetwarzanie informacji z kodów. Jednym z najważniejszych wyzwań dla mobile commerce jest wypracowanie standardów, które umożliwią powiązanie tych informacji z wiarygodną bazą danych o produktach.
Podczas MobileCom Day będą prezentowane nowe możliwości, jakie oferują telefony komórkowe. GSM to nie tylko rozmowy, wysyłanie SMS-ów czy MMS-ów, ale także planowanie i dokonywanie zakupów, porównywanie cen, dzielenie się opiniami o produktach oraz dostęp do wielu dodatkowych informacji o danym produkcie (alergeny, wartości odżywcze i wiele innych). Użytkownik telefonu wyposażonego w aparat fotograficzny z funkcją autofocus, odpowiednie oprogramowanie i dostęp do mobilnego internetu może uzyskać dane, skanując te same kody kreskowe, które dzisiaj są odczytywane w sklepowych kasach.
Internetowe seminaria (webinaria), będą dostępne przez zalogowanie się na stronie: www.gs1.org/mobilecomday2010 w terminach:
• 15 czerwca 2010 r. godz. 10:00 Europe/MEMA Webinar: L'Oréal: “The mobile consumer” Ogilvy: “Advertising 2020”
• 15 czerwca 2010 r. godz. 08:00 US / 11:00 US / 12:00 San Paolo Europe/Americas Webinar: Kraft: 'iFood App" / Deloitte: "Informing Shoppers
• 15 czerwca 2010 r. godz. 03:00 Europe CET / 10.00 Tokyo / 11.00 Melbourne / "The Smarter Shopper", Robyn Schwartz, Worldwide Manager Retail
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*