Bezpłatna publikacja, przygotowana przez Webhosting.pl we współpracy z home.pl, wprowadza w świat Facebooka, uczy obsługi konkretnych mechanizmów, przybliża czytelnikom najlepsze strategie i scenariusze marketingowe.
reklama
Facebook szczyci się obecnie ponad 750 milionami użytkowników na całym świecie - to niewiele mniej niż suma mieszkańców Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. Gdyby Facebook był państwem, znalazłby się na trzecim miejscu pod względem liczby ludności. Wyprzedzałyby go tylko Chiny i Indie.
Internauci spędzają na Facebooku dużo czasu, bo około 9 minut na wizytę, co nie uszło uwadze promujących się tam przedsiębiorców. Portal wyświetla reklamy już 50 miliardów razy miesięcznie. Wydatki firm na social media w 2010 sięgnęły 1,7 miliarda dolarów, z czego 53% poszło właśnie na Facebooka. Co więcej, aż 90% marketingowców uważa, że wykorzystanie mediów społecznościowych było istotne dla ich przedsiębiorstw. 67% osób samozatrudnionych i 66% małych firm z dwoma albo większą liczbą pracowników zgodziło się z tezą o korzyściach płynących z użycia social mediów.
- Siła Facebooka jest dziś ogromna. Z tym się dziś po prostu nie sposób nie zgodzić, bez względu na to, jakie jest nasze prywatne zdanie o społecznym wymiarze sieci tego rodzaju. To nowy kanał komunikacji z klientem, komunikacji otwartej i wreszcie dwukierunkowej, która sprawia, że biznes może lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, a nie tylko spełniać wyobrażenia marketingowców - komentuje Dariusz Nawojczyk, redaktor naczelny serwisu Webhosting.pl.
W raporcie udostępnionym właśnie przez Webhosting.pl i home.pl znajdziesz:
Pełną wersję e-booka „Jak promować firmę na Facebooku” można znaleźć w serwisie Webhosting.pl (plik PDF, 40 stron).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|