Dziś sposobów na przeżywanie piłkarskich emocji jest wiele. Przy pomocy jakich mediów Polacy oglądają mecze krajowej reprezentacji? I czy, chcąc przeżywać gole w lepszej rozdzielczości, częściej kupują sprzęty RTV?
reklama
Mecze polskiej reprezentacji w piłce nożnej gromadzą przed telewizorami nawet ponad 8 milionów osób. Tak się stało na przykład w przypadku meczu z Czarnogórą, który miał przesądzić o tym, czy polska drużyna awansuje na Mundial. A ilu Polaków zamierza oglądać pojedynki polskiego zespołu na Mistrzostwach Świata w Rosji?
Aż 7% respondentów badania przeprowadzonego przez Starcom odpowiedziało, że z tej okazji zamierza wziąć wolne w pracy lub z niej wcześniej wyjść, a kolejne 7% zapowiada, że będzie oglądać mecze w pracy. 15% badanych przyznaje, że zakupiło nowy sprzęt, kolejne 14% jeszcze nie wie, czy się na to nie zdecyduje.
Łukasz Stawecki, Brand Manager w Komputronik potwierdził, że w okresie ważnych wydarzeń sportowych obserwuje się większe zainteresowanie nowymi sprzętami RTV, które umożliwiają oglądanie zmagań sportowców w najwyższej jakości.
To samo badanie wskazuje, że wciąż najpopularniejszym sprzętem, na którym oglądamy mecze są telewizory (aż 77% respondentów). 20% wybierze komputery, 13% smartfony, a 7% postawi na tablety. Wybór smartfonów i tabletów nie dziwi, szczególnie w kontekście wakacyjnego sezonu, który rozpoczyna się wraz z Mistrzostwami.
Polacy przeżywają sportowe emocje nie tylko podczas tradycyjnego kibicowania przed ekranem. Coraz częściej organizują również koleżeńskie turnieje, rywalizują podczas towarzyskiego czy rodzinnego typowania wyników.
Źródło: Komputronik
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|