Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dwa miesiące po premierze telefonu na Wyspach Brytyjskich, operator O2 zmienia ofertę, by przyciągnąć nowych klientów. Rozwiązanie wydaje się być lepsze od wprowadzonego w Stanach Zjednoczonych.

Za Oceanem operator AT&T obniżył cenę telefonu o 200 dolarów dwa miesiące po jego premierze. Wywołało to falę skarg i protestów ze strony klientów, którzy wcześniej, po wyższej cenie, dokonali zakupu. Brytyjski O2 chcę inną drogą zyskać przychylność nowych klientów, jednocześnie dbając o tych już posiadanych.

Operator wprowadzi zmiany w dwóch planach taryfowych oraz udostępni także trzeci plan. W ramach najtańszego abonamentu, za 35 funtów, klienci otrzymają 600 darmowych minut oraz 500 SMS-ów (obecnie jest to odpowiednio 200 i 200). Abonament w wysokości 55 funtów zostanie obniżony do 45 funtów (liczba oferowanych minut i wiadomości tekstowych pozostanie bez zmian, odpowiednio 1200 oraz 500).

Oferta zostanie uzupełniona o trzecią opcję, kosztującą 75 funtów miesięcznie. W jej ramach klient otrzyma 3 tysiące minut oraz 500 SMS-ów.

Zmiany w taryfach wejdą w życie 1 lutego. Obejmą one także obecnych klientów operatora, którym taryfy zostaną zmienione do połowy marca. Bez zmian uległa długość zawieranych umów (18 miesięcy) oraz nielimitowana możliwość korzystania z internetu.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Uwaga na walentynkowe robaki!

Źródło: O2, BBC