Klienci najczęściej wskazują iPada jako tablet, którego kupno rozważają w następnej kolejności.
Nowy iPad 3 najprawdopodobniej pojawi się dopiero w 2012 roku, jednak kolejne badania przeprowadzane wśród konsumentów pokazują, że urządzenie sukces ma już niemal w kieszeni.
Według ankiety przeprowadzonej przez Roberta W. Bairda, aż 94,5 procent potencjalnych nabywców nowych tabletów wskazuje iPada jako urządzenie, które rozważyłoby podczas zakupu. Jednocześnie tylko 10,3 procent klientów weźmie pod uwagę urządzenia HP, a jeszcze mniej PlayBooka od Research In Motion.
Choć konkurenci Apple'a inwestują setki milionów dolarów w rozwój technologii niezbędnej do produkcji tabletów, zdecydowana przewaga iPada na rynku sprawia, że wielu klientów nawet nie rozważa zakupu mniej popularnego urządzenia. Analityk William Power powiedział, że takie zainteresowanie TouchPadem jest "co najmniej zadziwiające".
Warto zauważyć, że HP dokonało przejęcia za kilka miliardów dolarów, by móc skorzystać ze wzrostu w nowym segmencie rynku urządzeń mobilnych. Amerykańska firma obniżyła także cenę swojego urządzenia do zaledwie 100 dolarów. Pomimo to według niedawnych doniesień serwisu AllThingsD sieć sklepów Best Buy pozostała z dużymi zapasami tabletów od HP, którymi nikt nie jest zainteresowany.
Rynek tabletów wciąż czeka na pojawienie się Windowsa 8, który może być przystosowany do tego typu urządzeń. Jak mówił niedawno Michael Dell, jest to obecnie jedyna obok Androida interesująca platforma dla producentów tabletów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|