Tesco Direct wzbogaci się m.in. o funkcje związane z rekomendacjami oraz listę prezentów.
W ubiegłym miesiącu Tesco zapowiedziało, że wprowadzi do swoich sklepów hotspoty, dzięki którym klienci będą mogli łączyć się z internetem przez Wi-Fi. Duże sieci dyskontów coraz odważniej wkraczają jednak również na rynek e-commerce.
Jak donosi Marketing Magazine, brytyjska sieć Tesco działająca również na terenie Polski, planuje odświeżenie swojego internetowego sklepu Tesco Direct. Obecnie w sklepie można kupić niemal każdy rodzaj asortymentu dostępny w fizycznych placówkach hipermarketów, w tym sprzęt elektroniczny, ubrania czy zabawki.
Według gazety w przyszłości internetowa wersja sklepu ma być bardziej dopasowana do zainteresowań konkretnych użytkowników, podobnie jak w przypadku amerykańskiej witryny Amazon. Klienci będą mogli wymieniać się komentarzami, zaimplementowany ma zostać także system rekomendacji, a użytkownicy zobaczą także spersonalizowane kanały wiadomości.
Firma planuje również zintegrować swój program lojalnościowy umożliwiający klientom zyskiwanie niewielkich bonusów za każde zakupy. Dzięki temu Tesco będzie mogło też dokładniej śledzić historię sprzedaży danemu użytkownikowi i proponować ciekawsze oferty.
Tesco jest obecnie drugim co do wielkości sprzedawcą detalicznym, jeśli chodzi o wielkość zysków. Firmę założono w 1919 roku, a obecnie może się ona pochwalić ponad 5 tysiącami placówek na całym świecie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Dwa tygodnie na zgłoszenie pomysłu w konkursie startupów "Start with e-nnovation"
|
|
|
|
|
|