Internetowy sklep Tesco będzie bardziej przypominał Amazona

16-08-2011, 16:09

Tesco Direct wzbogaci się m.in. o funkcje związane z rekomendacjami oraz listę prezentów.

W ubiegłym miesiącu Tesco zapowiedziało, że wprowadzi do swoich sklepów hotspoty, dzięki którym klienci będą mogli łączyć się z internetem przez Wi-Fi. Duże sieci dyskontów coraz odważniej wkraczają jednak również na rynek e-commerce.

>>Czytaj także: Tesco wprowadzi Wi-Fi do swoich sklepów

Sonda
Podobny układ przycisków ułatwia użytkownikom korzystanie z różnych narzędzi?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak donosi Marketing Magazine, brytyjska sieć Tesco działająca również na terenie Polski, planuje odświeżenie swojego internetowego sklepu Tesco Direct.  Obecnie w sklepie można kupić niemal każdy rodzaj asortymentu dostępny w fizycznych placówkach hipermarketów, w tym sprzęt elektroniczny, ubrania czy zabawki.

Według gazety w przyszłości internetowa wersja sklepu ma być bardziej dopasowana do zainteresowań konkretnych użytkowników, podobnie jak w przypadku amerykańskiej witryny Amazon. Klienci będą mogli wymieniać się komentarzami, zaimplementowany ma zostać także system rekomendacji, a użytkownicy zobaczą także spersonalizowane kanały wiadomości.

Firma planuje również zintegrować swój program lojalnościowy umożliwiający klientom zyskiwanie niewielkich bonusów za każde zakupy. Dzięki temu Tesco będzie mogło też dokładniej śledzić historię sprzedaży danemu użytkownikowi i proponować ciekawsze oferty.

Tesco jest obecnie drugim co do wielkości sprzedawcą detalicznym, jeśli chodzi o wielkość zysków. Firmę założono w 1919 roku, a obecnie może się ona pochwalić ponad 5 tysiącami placówek na całym świecie.

>>Czytaj także: Tesco i Microsoft będą oferować filmy online


Źródło: Marketing Magazine
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930