Ponad 40% firm nie istnieje w sieci, a wydaje się, że potrzeba tak niewiele. Rusza druki rok Internetowej Rewolucji z darmowymi domenami, wizytówkami na mapie i kampaniami reklamowymi dla firm.
reklama
Uruchomiona rok temu wspólna akcji Google, PKPP Lewiatan i Home.pl pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki cieszyła się dużym zainteresowaniem. Z programu skorzystało 29 tys. firm z całej Polski.
Internetowa Rewolucja ma na celu pokazanie się firm w sieci, poprzez umieszczenie wizytówki na mapie Google’a, wypróbowanie kampanii reklamowej czy złożenie własnej domeny i strony internetowej. Przedsiębiorcy otrzymali wówczas darmowe pakiety startowe, mające zachęcić do wykorzystywania internetu w celach biznesowych i do pozyskiwania klientów.
Najwięcej firm korzystających z Internetowej Rewolucji reprezentuje województwa: mazowieckie, śląskie i wielkopolskie - w sumie 50% zgłoszonych. Najmniej aktywni są przedsiębiorcy z województwa opolskiego, podlaskiego i świętokrzyskiego.
Według ostatnich badań Millward Brown SMG/KRC ponad 40% polskich firm nie istnieje w sieci, choć 89% przedsiębiorców deklaruje korzystanie z sieci w celach biznesowych, to odsetek tych pierwszych jest nadal bardzo mały. 41% przedsiębiorców, aby zaistnieć w sieci, potrzebowałoby tylko kogoś, kto poprowadzi ich za rękę.
Internetowa Rewolucja będzie obecna w dwóch miastach: 17 listopada we Wrocławiu i 23 listopada w Krakowie. Otwarte dni internetu dla przedsiębiorców będą lokalnie organizowane w porozumieniu z władzami miast i lokalnymi uczelniami, aby pozwolić uczestnikom odnieść jak najwięcej korzyści.
Tymczasem można korzystać z Internetowej Rewolucji w sieci na specjalnej stronie: www.google.pl/rewolucja
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|