Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Internetowa reklama społeczna

redakcja 23-05-2005, 18:59

Fundacje wpisane na listę organizacji pożytku publicznego mogą bezpłatnie prowadzić kampanie reklamowe w internecie, dzięki wspólnemu projektowi firm: Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu.

Celem inicjatywy jest wspieranie programów społecznych organizacji non-profit oraz promowanie wśród internautów społecznie wartościowych wzorów zachowań, czytamy w komunikacie prasowym.

Reklamy fundacji wyświetlane są na przestrzeni witryn korzystających z bezpłatnych statystyk oferowanych przez stat.pl w porozumieniu z PBI (stat.pl/PBI).

Współpraca firm z fundacjami wpisanymi na listę organizacji pożytku publicznego rozpoczęła się w lutym br. przeprowadzeniem dla Fundacji Dzieci Niczyje kampanii z okazji międzynarodowego Dnia Bezpiecznego Internetu.

Do chwili obecnej w ramach przedsięwzięcia zrealizowano szereg kampanii edukacyjno-informacyjnych, wpierających konkretne programy społeczne różnych fundacji, informują twórcy projektu.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: informacja prasowa