Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Internauci namawiają do bojkotu koncernów paliwowych

Dziennik.pl 08-07-2010, 16:35

Niezadowoleni z wysokich cen paliw internauci postanowili zbojkotować stacje dwóch koncernów w Polsce: Statoil i BP. Cel: benzyna po 3,50 zł za litr. Sposób na rozreklamowanie akcji: maile na wzór słynnego "łańcuszka św. Antoniego".

robot sprzątający

reklama


Organizatorzy akcji za rosnące ceny benzyny w Polsce obwiniają marże firm paliwowych oraz ingerencję państw OPEC w funkcjonowanie rynku. Twierdzą, że gdyby Polacy do końca roku zaprzestali korzystania z usług BP i Statoil, doprowadzi to do takiego zmniejszenia obrotów tych firm, że w efekcie spuszczą z tonu. No i z cen paliwa. A za ich przykładem pójdą wtedy inne stacje.

Pierwsze 30 osób rozesłało apele do kolejnych kilkudziesięciu. Następni są proszeni o ich kolportowanie i włączanie się do akcji. Ale to nie jest oryginalny pomysł. Podobny bojkot miał już miejsce w 2005 roku w zachodniej Europie. Akcja nie przyniosła jednak pożądanych rezultatów.

Więcej w Dziennik.pl w artykule Akcja internautów. Bojkot koncernów. "Chcemy tańszych paliw!"

Mateusz Cukierski

dziennik.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *