Interia.pl podjęła współpracę z internetowym wydawcą The New York Times. Zawarta umowa pozwala na publikację na polskim portalu artykułów pochodzących z tego pisma, The International Herald Tribune i Esquire, a także przepisów autorstwa gwiazd kulinarnej rozrywki - Nigelli Lawson i Marthy Steward.
reklama
Portal udostępni najbogatszą w polskim internecie ofertę publikacji sygnowanych przez tę cenioną na światowym rynku prasowym markę. Wszystkie materiały będzie można obejrzeć, wchodząc na podstronę Fakty The New York Times z poziomu witryny głównej portalu.
Wśród autorów tekstów znajdą się znaczące osobistości świata polityki, biznesu i mediów. Mamy nadzieję, że przełoży się to na większe zainteresowanie czytelników problematyką międzynarodową, podejmowaną w polskich mediach sporadycznie i nader powierzchownie – mówi Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interia.pl.
Artykuły poruszać będą różnorodną tematykę, zarówno gospodarczą, jak i społeczną i lifestylową. Publikacje pod szyldem The International Herald Tribune odznaczają się wnikliwym i globalnym spojrzeniem na problematykę międzynarodową. W ramach umowy Interia zyskała również dostęp do publikacji magazynu Esquire. Oferta portalu wzbogacona została też o prowadzony przez Chandlera Burra ranking zapachów oraz przepisy kulinarne autorstwa uwielbianych gwiazd telewizji Marthy Stewart i Nigelli Lawson.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*