Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Interia zamienia swój serwis w bazar

17-11-2006, 14:35

Serwis zakupy.interia.pl zmienił swoją nazwę na Bazzar. Ma to podkreślać nową jakość serwisu i nawiązywać do orientalnej różnorodności i bogactwa, jakie można zobaczyć na prawdziwym bazarze.

Nowy Bazzar to tak naprawdę porównywarka cen powstała przy współpracy z serwisem skapiec.pl, która umożliwia odnalezienie najniższej ceny szukanego produktu w jednym z ponad 100 sklepów internetowych.

Za codzienną aktualizację informacji w Bazzarze odpowiada zespół Skąpca. Jdnocześnie nadzoruje on pracę specjalnego robota skanującego ceny produktów w sklepach internetowych i umieszczającego je w bazie danych porównywarki.

Obok możliwości porównania ceny i parametrów wybranego towaru, użytkownicy mogą zapoznać się z warunkami płatności oraz doręczenia przesyłki, oferowanymi przez poszczególnych sprzedawców. Serwis umożliwia także ocenianie i wstawianie opinii poszczególnym produktom przez odwiedzających.

Jak twierdzą przedstawiciele portalu, Bazzar ma stać się najważniejszą marką Interii związaną z zakupami internetowymi.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *