Mechanizm personalizuje część portalu, dając jego użytkownikom możliwość subskrybowania tych informacji, które ich interesują.
reklama
Ding.pl to system rekomendacyjny, którego głównym zadaniem ma być ułatwienie użytkownikom Interia.pl poruszania się w gąszczu różnorodnych informacji zamieszczanych w portalu i pomoc w odnajdywaniu interesujących ich treści.
Ding ma za zadanie powiadamiać użytkownika o pojawieniu się treści, które go interesują. Wystarczy, że przy wybranym artykule naciśnie przycisk „Ding”, a system powiadomi go o kolejnym podobnym materiale (artykule, felietonie ulubionego autora, notowaniach giełdowych, wynikach Ekstraklasy itd.). Ta sama zasada obowiązuje w przypadku dodawania komentarzy pod artykułami oraz na forum - jeśli internauta skomentuje artykuł lub wpis i ktoś na niego odpowie, również otrzyma powiadomienie.
Jednym z najważniejszych udogodnień dla użytkowników ma być korzystanie z możliwości Dinga anonimowo, bez konieczności jakiejkolwiek rejestracji czy zakładania konta. Zalogowanie się na stronie ding.interia.pl przyda się jednak w chwili, gdy zechcą oni w pełni zarządzać listą własnych powiadomień - korzystając nie tylko z możliwości przeglądania, ale także filtrowania czy usuwania powiadomień lub modyfikowania listy.
Obecnie usługa Ding.pl została udostępniona w większości serwisów Interia.pl, a niedługo powinna pojawić się też na stronie głównej, kończąc tym samym proces wdrożenia narzędzia w obrębie całego portalu.
- W przyszłości planujemy udostępnić mechanizm Ding.pl również innym wydawcom polskiego rynku internetowego, aby i oni mogli korzystać z jego nowatorskich rozwiązań. Będzie to ukłon w stronę wszystkich internautów, mający na celu ułatwić im poruszanie i odnajdywanie się w gąszczu oraz różnorodności informacji dostępnych w rodzimej sieci - mówi Artur Potocki, prezes zarządu Interia.pl.
Więcej na stronie: www.ding.interia.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*