Interactive Intelligence otwiera polskie biuro
Amerykański producent biznesowych rozwiązań komunikacyjnych do automatyzacji centrów obsługi klienta, korporacyjnej telefonii IP oraz korporacyjnych systemów przesyłania wiadomości poinformował o uruchomieniu swojego biura w Polsce.
Polskim biurem Interactive Intelligence kieruje Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na Europę Środkowo-Wschodnią. Polska placówka, poza rodzimym rynkiem, obsługuje także Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię i Bułgarię.
Na polskim rynku firma będzie sprzedawała swój sztandarowy produkt, Customer Interaction Center (otwarte oprogramowanie do budowy centrum obsługi klienta), a także Enterprise Messaging, bazujące na technologii VoIP oprogramowanie dla przedsiębiorstw, służące do wielowymiarowej komunikacji głosowej i wymiany danych z wykorzystaniem otwartych standardów.
- Zdecydowaliśmy się na uruchomienie biura w Polsce, ponieważ jest to dla nas rynek o największym potencjale, podobnie jak inne rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Wiele polskich firm modernizuje centra kontaktu z klientami i polepsza jakość swoich usług, by w ten sposób zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną. - wyjaśnia Marcin Grygielski.
Za pośrednictwem biura ma być koordynowana bieżąca obsługa kluczowych klientów firmy, jak również pozyskiwanie nowych kontraktów i działania marketingowe. Interactive Intelligence adresuje swoją ofertę przede wszystkim do sektorów finansowego, energetycznego, medycznego, telekomunikacyjnego oraz telemarketingowego.
- Planujemy pozyskać od 5 do 10 klientów, w pierwszej kolejności skoncentrujemy się na sektorach finansowym, energetycznym oraz medycznym - mówi Marcin Grygielski.