Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

InPost nagrodzony dwukrotnie w konkursie World Mail Awards

23-05-2011, 12:29

InPost po raz kolejny zwyciężył w międzynarodowym konkursie World Mail Awards. Spółka została liderem aż w dwóch kategoriach: E-commerce oraz Innowacje, wygrywając tym samym z takimi międzynarodowymi firmami, jak Post Danmark, Sweden Post, Neopost oraz Pos Malaysia.

robot sprzątający

reklama


Dzięki ubiegłorocznej nagrodzie w obszarze: Wzrost InPost może poszczycić się zdobyciem już trzech zwycięskich tytułów w znaczących dla branży pocztowej kategoriach konkursowych. InPost – w ramach World Mail Awards 2011 – został doceniony między innymi za kreowanie trendów na polskim rynku pocztowym oraz wdrażanie innowacyjnych narzędzi i rozwiązań w tym obszarze.

Spółkę wyróżniono również za działalność biznesową w sektorze e-commerce oraz ponadstandardową aktywność z wykorzystaniem potencjału mediów społecznościowych w realizowanej strategii rynkowej i budowaniu trwałych relacji z klientami.

>> Czytaj też: Integer przejmuje CP Telecom i wchodzi na rynek e-commerce

Jesteśmy – podobnie jak rok temu – niezwykle usatysfakcjonowani nagrodami przyznanymi InPost w konkursie World Mail Awards – tyle że tym razem aż w dwóch kluczowych dla nas kategoriach. Potrójne zwycięstwo jest dowodem tego, że mimo zaledwie 5-letniej działalności na polskim rynku udało nam się osiągnąć międzynarodowy poziom w zakresie usług, które oferujemy – komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

Uroczysta gala wieńcząca 12. edycję World Mail Awards 2011 odbyła się 17 maja w Brukseli.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E