Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Infornext.pl zatrudnia nowych managerów

07-04-2011, 07:33

Od kwietnia br. do zespołów Biura Reklamy oraz Marketingu Infornext.pl dołączyły nowe osoby, co ma związek z dynamicznym rozwojem internetowych produktów spółki.

Beata Grams, która ostatnio była związana z Media TV Plus Sp. z o.o., objęła stanowisko Key Account Managera w Biurze Reklamy Infornext.pl. W spółce ma odpowiadać za obsługę klientów z branży farmaceutycznej. Do jej zadań należy m.in. przygotowywanie i prezentowanie akcji specjalnych.

W tym samym okresie do zespołu dołączyła także Karina Ranachowska, która wcześniej pracowała w Supermedia Sp. z o.o. na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży. W Infornext.pl odpowiada za sprzedaż oferty adresowanej do branży prawniczej oraz produktów skierowanych do rynku usług medycznych.

Również od kwietnia br. do Biura Marketingu Infornext.pl dołączył Tomasz Szatański, który objął stanowisko menadżera projektu. Dotychczas pracował jako szef działu rozwoju serwisów internetowych w spółce INFOR Ekspert zajmującej się informacją profesjonalną. W Infornext.pl Szatański odpowiedzialny jest za promocję reklamy oraz portal Gotujmy.pl.

Wszystkie wymienione wyżej stanowiska zostały obecnie utworzone i mają bezpośredni związek z rozwojem spółki i produktów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *