Przestrzeń do dyskusji liderów polskiego rynku e-commerce, wymiana poglądów dotyczących aktualnych trendów i dostępnych rozwiązań, krajowi i zagraniczni prelegenci w roli ekspertów. Tak zapowiada się druga edycja Kongresu Dyrektorów E-commerce, którą zaplanowano na 25-27 marca w Krakowie. Ruszyła rejestracja early birds!
reklama
Wydarzenie zaprojektowano z myślą o najważniejszych osobach odpowiedzialnych za sprzedaż w internecie w Polsce – o dyrektorach i właścicielach średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerach, dyrektorach sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową i członkach zarządu odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży.
– W czasie pierwszej odsłony Kongresu stworzyliśmy unikalną atmosferę przyjazną wymianie wiedzy i nawiązywaniu nowych relacji biznesowych. W tym roku chcemy to powtórzyć, dając czołowym graczom e-rynku zarówno szansę na dyskusję o kierunkach rozwoju branży, jak i przyszłości ich biznesu – wyjaśnia Michał Kraus, Dyrektor ds. PR i Marketingu w Grupie Unity, która jest organizatorem Kongresu.
W czasie dwóch dni wydarzenia pojawi się jeszcze więcej ważnych tematów związanych z funkcjonowaniem w przestrzeni omnichannel commerce i wykorzystaniem potencjału nowoczesnych punktów styku. Agenda zostanie wzbogacona także tematyką e-commerce B2B, a uczestnicy prócz tradycyjnej formy wykładów wezmą udział w warsztatach oraz sesjach fireside chat. Krajobrazem do konferencji będzie ponownie Kraków, którego uroki będzie można odkrywać w ramach nocnych integracji.
Więcej informacji o Kongresie oraz rejestrację znaleźć można na stronie
Warto się spieszyć – bilety w promocyjnych cenach dostępne tylko do wyczerpania puli.
Na wydarzenie zaprasza organizator Grupa Unity wraz z partnerami – Raben, PayU oraz Go.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|