Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

II Kongres Dyrektorów E-commerce - elita e-biznesu spotka się w marcu w Krakowie

PATRONAT MEDIALNY 15-12-2014, 09:12

Przestrzeń do dyskusji liderów polskiego rynku e-commerce, wymiana poglądów dotyczących aktualnych trendów i dostępnych rozwiązań, krajowi i zagraniczni prelegenci w roli ekspertów. Tak zapowiada się druga edycja Kongresu Dyrektorów E-commerce, którą zaplanowano na 25-27 marca w Krakowie. Ruszyła rejestracja early birds!

Wydarzenie zaprojektowano z myślą o najważniejszych osobach odpowiedzialnych za sprzedaż w internecie w Polsce – o dyrektorach i właścicielach średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerach, dyrektorach sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową i członkach zarządu odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży.

– W czasie pierwszej odsłony Kongresu stworzyliśmy unikalną atmosferę przyjazną wymianie wiedzy i nawiązywaniu nowych relacji biznesowych. W tym roku chcemy to powtórzyć, dając czołowym graczom e-rynku zarówno szansę na dyskusję o kierunkach rozwoju branży, jak i przyszłości ich biznesu – wyjaśnia Michał Kraus, Dyrektor ds. PR i Marketingu w Grupie Unity, która jest organizatorem Kongresu.

W czasie dwóch dni wydarzenia pojawi się jeszcze więcej ważnych tematów związanych z funkcjonowaniem w przestrzeni omnichannel commerce i wykorzystaniem potencjału nowoczesnych punktów styku. Agenda zostanie wzbogacona także tematyką e-commerce B2B, a uczestnicy prócz tradycyjnej formy wykładów wezmą udział w warsztatach oraz sesjach fireside chat. Krajobrazem do konferencji będzie ponownie Kraków, którego uroki będzie można odkrywać w ramach nocnych integracji.

Więcej informacji o Kongresie oraz rejestrację znaleźć można na stronie

www.kongresecommerce.pl

Warto się spieszyć – bilety w promocyjnych cenach dostępne tylko do wyczerpania puli.

Na wydarzenie zaprasza organizator Grupa Unity wraz z partnerami – Raben, PayU oraz Go.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR