Chce zmienić znaczenie słowa "przedsiębiorca". Prezentując unikalną na polskim rynku ofertę, która łączy produkty bankowe z doradztwem biznesowym, zamierza zdobyć serca i portfele osób prowadzących działalność gospodarczą.
reklama
Pod koniec grudnia 2010 roku na polskim rynku pojawił się nowy bank - Idea Bank. Chce on skupić się przede wszystkim na mikroprzedsiębiorcach oraz przedstawicielach wolnych zawodów. Zdaniem przedstawicieli banku brak jest bowiem w Polsce instytucji, która w sposób kompleksowy podchodziłaby do tej kategorii przedsiębiorców. A jest to o tyle istotne, że to właśnie najmniejsze firmy tworzą najwięcej miejsc pracy i najbardziej elastycznie podchodzą do bieżącej sytuacji gospodarczej.
Idea Bank oferuje nie tylko kredyty i lokaty. To jedynie część oferty, z jaką chce on wyjść do najmniejszych przedsiębiorców. Ci bowiem potrzebują czegoś więcej, by skutecznie prowadzić biznes. W banku otrzymają więc pomoc osobistych doradców w zakresie finansowania działalności, obsługi księgowej, podatków i pomnażania kapitału. Instytucja chce więc kompleksowo obsługiwać firmy.
Wsparcie nowych przedsięwzięć, a także rozwój już działających firm to jeden z celów, jaki stawia przed sobą Idea Bank. Klientów chce zdobyć także indywidualnym podejściem do każdego z nich. Aby to osiągnąć, konieczne jednak będzie zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi. A na to potrzebne będą pieniądze, dobrzy doradcy, którzy nie będą się zmieniać, nie mogą bowiem mało zarabiać.
Tworzymy nowe znaczenie słowa "przedsiębiorca". Stawiamy na innowacyjność. Wierzymy w nowe idee i pragniemy je rozwijać - zapewniają przedstawiciele banku. Czy faktycznie tak będzie, przekonamy się zapewne niedługo.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*