Usługa, choć działa obecnie wyłącznie na terenie Stanów Zjednoczonych, radzi sobie coraz lepiej.
Wideo w sieci to ogromny i coraz bardziej wartościowy rynek. Właściciele usługi Hulu liczą na to, że ich zyski będą wkrótce rosły w coraz szybszym tempie.
Hulu to jeden z konkurentów YouTube, w którym znajdziemy między innymi programy telewizyjne, seriale, a także filmy. Użytkownicy, którzy decydują się na miesięczny abonament, otrzymują nieograniczony dostęp do dodatkowych materiałów.
Prezes Hulu, Jason Kilar, na swoim blogu przedstawił wyniki platformy. Jak pisze, Hulu jest na drodze do wygenerowania w tym roku przychodów na poziomie 500 milionów dolarów.
Co ciekawe, wspomina także, że "treści społecznościowe" tylko w tym roku zarobią 300 milionów dolarów. Już w styczniu 2012 roku Hulu powinno mieć ponad milion subskrybentów, co jak informowaliśmy niedawno, nie było problemem dla usługi Spotify oferującej muzykę w podobny sposób.
W pierwszym kwartale 2011 roku Hulu współpracowało z 289 reklamodawcami, co jest dużym wzrostem ze 194 w tym samym okresie rok wcześniej.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*