Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

HTC: Nie dla tanich smartfonów

14-06-2012, 17:24

Tajwański koncern nie będzie w przyszłości produkował smartfonów niskiej klasy - zapewnili przedstawiciele HTC. Azjatycka firma mająca kłopoty finansowe chce umocnić swój wizerunek jako marki najwyższej jakości.

robot sprzątający

reklama


Dyrektor generalny HTC Peter Chou zapewnił w rozmowie z Wall Street Journal, że jego firma będzie się skupiała przede wszystkim na droższych urządzeniach (zob. HTC Resists Push Toward Low-End Phones). W kolejnym półroczu szczególnie istotna ma być linia HTC One.

Czytaj także: HTC: Seria One bedzie kluczowa również w drugiej połowie roku

- Zwiększamy nacisk na wykorzystywanie lepszych materiałów, by tworzyć trwalsze produkty klasy premium - powiedział Chou. Wcześniej Jack Tong szefujący HTC w Azji Północnej zapewniał, że smartfon HTC One X spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony użytkowników, szczególnie dzięki swoim własnościom multimedialnym.

Zupełnie inne podejście ma na przykład Samsung, który choć przygotowuje drogą linię Galaxy, w swojej ofercie ma również najtańsze smartfony z Androidem. Koreański gigant stał się zresztą w tym roku również największym producentem standardowych telefonów komórkowych, odbierając ten tytuł Nokii.

W przeszłości HTC było krytykowane przez użytkowników za udostępnianie wielu niemal identycznych urządzeń. Promowanie dużej liczby produktów okazywało się jednak trudnym zadaniem, a dodatkowo wprowadzało zamieszanie wśród użytkowników. Według szefowej HTC Cher Wang koncern wyciągnął wnioski ze swoich licznych porażek i wkrótce zakończy serię niepowodzeń.

Czytaj także: Lenovo chce w tym roku potroić dostawy smartfonów


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *