Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Home.pl zaoferuje klientom reklamy w Facebooku

28-07-2011, 11:30

Kampanie na Facebooku mają pomóc w promowaniu internetowych projektów.

robot sprzątający

reklama


Na początku roku Home.pl przedstawiło nowe oferty związane z serwerami, które były odpowiedzią na wejście do polski amerykańskiego giganta 1&1. Podążając za światowymi trendami, firma chce teraz zwrócić uwagę swoich użytkowników ma media społecznościowe.

>>Czytaj także: Centrum danych 1&1 od środka - fotoreportaż

Sonda
Korzystasz z Facebooka?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Już wkrótce klienci Home.pl będą mogli korzystać z kuponów o wartości 100 zł na reklamy w Facebooku (Facebook Ads). W pierwszej kolejności dostępne będą jedynie formy displayowe, jednak firma zapewnia, że będzie starała się rozszerzyć gamę oferowanych rozwiązań.

Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający Home.pl, ma nadzieję, że z oferty skorzysta jeszcze w tym roku nawet 10 tys. klientów. Firma chce też zorganizować szkolenia dla osób, które zdecydują się na promowanie się w Facebooku, by lepiej wykorzystać potencjał największej na świecie witryny społecznościowej.

W przyszłości Home.pl planuje również udostępnić swoim klientom prowadzącym sklepy narzędzie, dzięki któremu będą mogli oni rozszerzyć działalność e-commerce również na Facebooka. Choć rozwiązanie nie jest nowe i na rynku od jakiegoś czasu funkcjonuje już InFlavo od Grupy Integer, szefostwo Home.pl liczy, że uda się dzięki temu zwiększyć przychody firmy, w ubiegłym roku kształtujące się na poziomie blisko 60 mln zł.

>>Czytaj także: Hybrydowa usługa chmurowa od Intela


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E