GTS Energis: telefon dla użytkowników indywidualnych i obietnica oszczędności
GTS Energis szykuje się do poszerzenia swojej oferty usług telefonicznych o abonament dla klientów indywidualnych, będących w tej chwili abonentami Telekomunikacji Polskiej. Operator obiecuje niższe ceny.
reklama
Nowa oferta dla klientów indywidualnych, która zostanie przedstawiona w połowie września, będzie nosiła nazwię MultiLinia. GTS Energis przedstawi ofertę cenową w drugiej połowie września tuż przed jej uruchomieniem, ale już teraz zapowiada, że ceny "pozwolą na uzyskanie istotnych oszczędności w budżetach domowych". GTS Energis przewiduje też dodatkowe zachęty dla tych abonentów, którzy podpiszą jednocześnie umowy na usługi MultiLinia oraz Multimo (szerokopasmowy dostęp do Internetu).
Zmiana dostawcy usługi telefonicznej nie będzie wymagała zmiany dotychczasowego numeru telefonu i nie będzie powodować wyłączenia usługi. Abonenci, po podpisaniu umowy z GTS Energis we wszystkich sprawach związanych ze swoją linią telefoniczną będą mogli kontaktować się z Biurem Obsługi Abonenta GTS Energis.
Ponadto w Biurze Obsługi Abonenta przyjmowane będą zgłoszenia dotyczące modyfikacji usług, przenoszenia łączy, awarii, czy też reklamacji. Abonenci otrzymają jeden rachunek za telefon z wyszczególnioną opłatą za abonament i połączenia telefoniczne, za które opłaty będą naliczane sekundowo.
Z oferty abonamentowej firmy GTS Energis będą mogli skorzystać abonenci w 16 strefach numeracyjnych, w których świadczone są połączenia lokalne realizowane poprzez prefiks 1066. Lista stref ma być z czasem sukcesywnie powiększana.