Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Grupa Next Infor zamiast Grupa INFOR w Megapanelu

24-05-2011, 16:01

Grupa INFOR PL, największy polski dostawca specjalistycznego kontentu zmienia nazwę w klasyfikacji PBI/Gemius. W ten sposób Grupa chce zaakcentować swoje kompetencje i dobre wyniki także w innych kategoriach niż tylko biznes, finanse, prawo.

robot sprzątający

reklama


Nowa nazwa została uwzględniona w marcowym badaniu Megapanel przygotowanym przez PBI/Gemius.
- Zmiana nazwy na Grupa Next Infor to rodzaj symbolicznego otwarcia na nowe kierunki. Marka INFOR kojarzona jest głównie z kategorią biznes, finanse, prawo – mówi Ryszard Pieńkowski, prezes zarządu INFOR PL SA. - Nowe obszary, w których błyskawicznie udało nam się pozyskać użytkowników, to kategorie zdrowie i medycyna oraz styl życia, 
a w szczególności kuchnia. Dziś INFOR to nowe rzesze użytkowników, klientów, konsumentów, którzy na naszych serwisach spędzają coraz więcej czasu. Należą do atrakcyjnej grupy odbiorców innych dóbr. Są aktywni zawodowo i niezależni finansowo. Do nich naszym zdaniem należy przyszłość internetu, stąd pomysł na zmianę nazwy 
w rankingu internetowym.

Next Infor to także ukłon w kierunku spółki INFORNEXT.pl, jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek w Grupie INFOR PL. 2/3 realnych użytkowników GRUPY INFOR PL (blisko 3,5 mln RU) pochodzi z serwisów spółki Infornext.pl.

Grupa INFOR w lutowym zestawieniu PBI/Gemius Megapanel zajmuje 14 pozycję wśród największych witryn w Polsce. Uzyskała 5 058 371 realnych użytkowników, co stanowi wzrost o 26% w porównaniu do lutego 2010 r. Wyprzedza w tym rankingu m.in. Grupę Ringier Axel Springer, Grupę Polskapresse oraz Grupę Money.pl.

W kategorii biznes, finanse, prawo serwisy biznesowe Grupy INFOR PL zajmują 4 miejsce, osiągając wynik 3 037 093 RU. W kategorii Styl życia serwisy Grupy INFOR PL wynikiem 2 465 780 RU utrzymały 7 pozycję. Natomiast w kategorii Styl życia – serwisy kobiece – kuchnia kolejny miesiąc (od listopada 2010) serwisy Grupy INFOR PL zajmują 1 miejsce. W kategorii Styl życia – serwisy kobiece – zdrowie serwisy Grupy znalazły się 
na 7 pozycji. W kategorii Informacje i publicystyka serwisy INFOR-u utrzymały 14 pozycję z liczbą 936 731 RU.

Wzrosty internetowe Grupa INFOR PL zawdzięcza w niemal równych częściach akwizycjom i wzrostowi organicznemu. Od 2009 roku spółki Grupy INFOR PL przeprowadziły szereg istotnych z punktu widzenia układu sił na rynku akwizycji. Jesienią 2009 roku INFOR Biznes przeprowadził akwizycję TotalMoney.pl oraz serwisu Dziennik Internautów (di24.pl). W tym czasie do portfolio spółki Infornext.pl dołączył serwis Gotujmy.pl, lider w swojej kategorii. Wiosną 2010 roku Infornext.pl przeprowadził akwizycję serwisów Prawnikow.pl oraz w czerwcu RynekMedyczny.pl. Tym samym spółka rozpoczęła prace nad wzmocnieniem swoich udziałów w kategorii zdrowie. W lutym tego roku medyczne portfolio Infornext.pl zasiliło jedno z największych forów poświęconych tematyce medycznej: Commed.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E