Dzięki zawartej z Mail.ru umowie Google będzie miało jedną trzecią udziału w rosyjskim rynku wyszukiwarek.
Google wykonało ważny ruch w kierunku umocnienia swojej pozycji na rosyjskim rynku. Jest on jednym z niewielu, na którym amerykańska wyszukiwarka nie jest liderem. Z Google korzysta bowiem 23 procent internautów - amerykańska firma zajmuje pod tym względem drugie miejsce. Daleko jej do lidera, czyli Yandexu, który ma 58-procentowy udział w rynku. Jest jednak szansa, że Google będzie w stanie skuteczniej konkurować z największym rywalem.
Jak podał TechCrunch, serwis Mail.ru potwierdził, że od 1 stycznia 2010 roku Google będzie jego partnerem w zakresie wyszukiwania. Dzięki temu udział Google na tym rynku wzrośnie do 1/3 - z Mail.ru korzysta bowiem teraz co dziesiąty internauta.
Rosyjski serwis otrzymywać będzie 60 procent wpływów z reklam, jakie generowane będą w wyszukiwarce, pozostała część przypadnie Google. Amerykańska firma odpowiedzialna będzie także za reklamę kontekstową w serwisach Mail.ru.
Umowa zawarta została na jeden rok.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|