Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dzięki zawartej z Mail.ru umowie Google będzie miało jedną trzecią udziału w rosyjskim rynku wyszukiwarek.

robot sprzątający

reklama


Google wykonało ważny ruch w kierunku umocnienia swojej pozycji na rosyjskim rynku. Jest on  jednym z niewielu, na którym amerykańska wyszukiwarka nie jest liderem. Z Google korzysta bowiem 23 procent internautów - amerykańska firma zajmuje pod tym względem drugie miejsce. Daleko jej do lidera, czyli Yandexu, który ma 58-procentowy udział w rynku. Jest jednak szansa, że Google będzie w stanie skuteczniej konkurować z największym rywalem.

Jak podał TechCrunch, serwis Mail.ru potwierdził, że od 1 stycznia 2010 roku Google będzie jego partnerem w zakresie wyszukiwania. Dzięki temu udział Google na tym rynku wzrośnie do 1/3 - z Mail.ru korzysta bowiem teraz co dziesiąty internauta.

Rosyjski serwis otrzymywać będzie 60 procent wpływów z reklam, jakie generowane będą w wyszukiwarce, pozostała część przypadnie Google. Amerykańska firma odpowiedzialna będzie także za reklamę kontekstową w serwisach Mail.ru.

Umowa zawarta została na jeden rok.

>> Czytaj także: Google "widzi" i szuka w czasie rzeczywistym


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch