Google przypomina o konkursie dla studentów
Do końca stycznia przyjmowane są zgłoszenia na konkurs Google Online Marketing Challenge. Jest to ćwiczenie adresowane do studentów studiów magisterskich i pomagisterskich, którzy chcą zdobyć doświadczenie w dziedzinie reklamy internetowej.
Do podjęcia tego wyzwania jest już gotowych ponad 260 studentów. Liczba uczestników jest nieograniczona a rejestracja potrwa jeszcze dwa tygodnie. Konkurs rusza w lutym 2008 roku. Może w nim wziąć udział każda szkoła wyższa.
Google Online Marketing Challenge ma charakter ćwiczenia praktycznego. Grupy studentów otrzymają równowartość 200 dolarów w postaci vouchera do wydania na reklamę w ramach Google AdWords. Ich zadaniem będzie opracowanie we współpracy z lokalną firmą skutecznej kampanii marketingowej w internecie, a dokładniej opracowanie strategii, przeprowadzenie kampanii, ocena wyników i przedstawienie firmie zaleceń dotyczących dalszego rozwoju marketingu online.
Uczestnicy z całego świata będą mieli trzy tygodnie na opracowanie strategii.
W tym czasie grupy studenckie złożą dwa raporty konkursowe - jeden przed rozpoczęciem, a drugi po zakończeniu kampanii. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez międzynarodowy zespół profesorów na podstawie oceny skuteczności przeprowadzonej przez nich kampanii.
Więcej informacji i rejestracja dla wykładowców dostępne są na stronie www.google.com/onlinechallenge.