Nowy model płatności w aplikacjach ma pomóc wydawcom w zarabianiu na mobilnych treściach - czytamy na blogu deweloperów Androida. Kolejne możliwości zarobku mają uczynić Google Play jeszcze bardziej konkurencyjnym.
reklama
Już rok temu Google wprowadziło do swojego sklepu Google Play (wtedy Android Market) obsługę płatności w aplikacjach. Kalifornijski koncern zauważa, że 23 z 24 przynoszących największe zyski aplikacji funkcjonuje właśnie w ten sposób.
Wykorzystywanie płatności w aplikacjach pozwala m.in. na udostępnianie możliwości testu narzędzia przed zakupem, sprzedawania dodatkowych funkcji czy wirtualnych dóbr. Google zdecydowało, że przeniesie teraz płatności w aplikacjach "na kolejny poziom", oferując funkcję subskrypcji.
- Wszystkie subskrypcje odnawiają się automatycznie, dla każdej gry i każdego innego rodzaju subskrypcji - czytamy na blogu deweloperów Androida. - Deweloperzy ustalają jedynie cenę i częstotliwość opłat, a Google Play zajmuje się obsługą transakcji za nich, podobnie jak w przypadku wszystkich innych produktów wykorzystujących płatności w aplikacjach.
Użytkownicy Androida, który cały czas zyskuje popularność na smartfonach, mogą oczywiście w każdym momencie anulować subskrypcję. Wyszukiwarkowy gigant zapewnia, że podczas tworzenia rozwiązania zależało mu na dużej elastyczności, a wydawcy mogą dzięki temu sprzedawać nie tylko kolejne wydania magazynów, ale również poziomy w grach czy nawet muzykę oraz treści wideo.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|