Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowe technologie kreują nasz styl życia. Widać to w wynikach ostatnich badań marek przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii.

Najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa, amerykańska Google, przesunęła się do przodu o dwa miejsca, zajmując najwyższe miejsce na podium w rankingu marek w Zjednoczonym Królestwie. Badanie przeprowadzono na grupie 2200 klientów.

Google zepchnęło na drugie miejsce innego giganta informatyki - koncern Microsoft. Na trzecie miejsce spadł producent samochodów Mercedes-Benz. Producent iPodów oraz iPhone'ów zajął jedenaste miejsce, natomiast największy na świecie producent telefonów komórkowych - Nokia - 48.

Przewodniczący Superbands Council (Rady Supermarek), Stephen Cheliotis, powiedział, że coraz większego znaczenia nabierają marki kreujące styl życia, szczególnie z branży technologicznej. Nie dziwi więc zajęcie dwóch pierwszych miejsc właśnie przez Google i Microsoft - pierwsza marka jest synonimem wyszukiwania, druga systemu operacyjnego.

Badanie przeprowadziła organizacja Superbrands UK. Jego szczegółowe wyniki ukażą się w brytyjskim The Sunday Telegraph 14 września 2008.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Superbrands UK